vegogrisen.blogg.se

Välkommen till min blogg!! På den här bloggen skriver jag om mitt liv som vegan, antirasist och feminist och om min vardag!! Instagram: @livdanielski

Ingen internet

Kategori: Allmänt

Helluuu!!! Jag vet att jag har skrivit att jag skulle skriva ett inlägg per dag, men problemet är att jag inte har haft någon internet hemma. Det enda stället som jag har internet på är min mobil som är ganska jobbig att blogga med. 
 
Under tiden har det inte hänt någonting (förutom Eurovision så klart!!). Idag har jag lagat min egna veganska mat för resten av veckan, jag lagade någon indisk tofu-gryta. Sedan har jag tittat på Youtube genom mobilen och nu sitter jag och skriver detta. Jag är helt uttråkad. Det är helt grått ute, hunden är på långpromenad med pappa, jag har godisförbud och vi har ingen internet... Uuhh, kan inte dagen ta slut snart!!!
 
Jag har iallafall mitt te... *lyckas inte ta en bild, för lite minne*
Kommentera inlägget här: