vegogrisen.blogg.se

Välkommen till min blogg!! På den här bloggen skriver jag om mitt liv som vegan, antirasist och feminist och om min vardag!! Instagram: @livdanielski

Jag har kommit igång med ritandet!!

Kategori: Allmänt, Konst, Psykisk ohälsa, Teckningar

För några dagar sedan hade jag inget att göra, så jag började rita. Det var så himla länge sedan jag ritade och det blev så bra!! Jag förstår inte vad som flög i mig. För länge sedan hade jag en ritar- och målar period, jag försökte, om och om igen rita en ros. Men misslyckades varje gång, så jag försökte rita en ros en sista gång, och det blev så bra!!!!
 
Har kommit igång med att rita igen. Jag har ett projekt, varje gång jag är glad eller får någon väldigt stark känsla så ritar jag en till gren på trädet. Jag funderar på vad projektet ska heta... Alla mina känslor finns på det där trädet så jag börjar tycka väldigt mycket om det trädet, som om jag har ritat dit mina känslor, att känslorna fastnar i teckningen. 
 
Det känns faktiskt som att livet är på väg mot rätt håll, jag börjar få kontroll över min psykiska hälsa, inte helt men det är ju fortfarande något. Vi får se, antingen blir det bättre eller så blir det ett helvete.  
 
 

KOMMENTARER:

  • anneli säger:
    2016-05-30 | 15:24:48
    Bloggadress: http://nouw.com/anneliblom

    vad duktig du är :)

    Svar: Tack!!😊
    Liv Danielski

Kommentera inlägget här: