vegogrisen.blogg.se

Välkommen till min blogg!! På den här bloggen skriver jag om mitt liv som vegan, antirasist och feminist och om min vardag!! Instagram: @livdanielski

Pizza och lite mer om ESC

Kategori: Allmänt, Mat, homofobi, vego

 
Nu har jag äntligen internet!!!  Jag kan skriva blogginlägg med min IPad igen!! Jag kan se på Eurovision Song Contest finalen!!! På tal om Eurovision, den israeliske sångaren Hovi Star fastnade i passkontrollen i Ryssland och fick sitt pass sönderrivet. Säkert för att han är homosexuell och har smink. Detta får mig att bli jätteledsen, har vi inte kommit längre än såhär? Det handlar bara om lite kärlek, hur svårt kan det vara att respektera kärlek?? Jag kan verkligen inte förstå!! Nu hejar jag på Israel bara för det som hände Hovi. Förresten så har jag släkt i Israel för er som inte visste.
 
Jag har bakat pizza idag!! Det var så längesedan!! 
 
 
Kommentera inlägget här: