vegogrisen.blogg.se

Välkommen till min blogg!! På den här bloggen skriver jag om mitt liv som vegan, antirasist och feminist och om min vardag!! Instagram: @livdanielski

Våren har kommit!!

Kategori: Allmänt

Nu är det äntligen vår!!! Den här helgen kom de första insekterna. Personligen hatar jag insekter, men jag blir bara glad när de kommer nu, det är ett tecken på att det snart är sommar. Jag har jättestark fobi för insekter, särskilt spindlar. Jag har svårt att gå ut utan skor bara för att det kan finnas spindlar ute, eller ha altandörren öppen för då kan spindlarna komma in osv. 
 
 
Den här helgen har det varit jättevarmt!!  Det är 19 grader och soligt ute, det är sjukt varmt!!! Vet inte hur jag ska klara av att vara i Israel i sommar, Haha!! 
 
Jag har hört att det kommer vara lika varmt ända fram tills på tisdag!! 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Evahle - en blogg om psykisk hälsa säger:
    2016-05-07 | 16:51:41
    Bloggadress: http://evahle.se

    Så härligt med vår :)

    Svar: Iiiiihh!!!! Vad kul att du har hittat hit till min blogg!!!! Är verkligen jättelycklig över att någon ens har hittat min blogg!!! Själv följer jag din blogg sedan innan!!
    Liv Danielski

Kommentera inlägget här: